Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over een product of dienst van Pelletplus? Bekijk onze veel gestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen? Bel of mail ons gerust, dan helpen we je erg graag verder.

Algemeen

Ja, wij hebben een ruime showroom met in totaal ca. 100 hout- en pelletkachels. Deze showroom is geopend op de tijden zoals vermeld onder aan de pagina, of op afspraak. Dit kan in overleg ook in de avonduren.

Ja, wij hebben wisselend een aantal kachels aangesloten, zodat we ze ook brandend aan u kunnen demonstreren.

De vaste openingstijden van onze showroom wisselen met de seizoenen. De actuele openingstijden zijn onder aan de homepage vermeld. Daarnaast is bezoek op afspraak altijd mogelijk.

Ja, voor alle gevoerde merken zijn wij erkend en geschoold dealer. Dat geeft u zekerheid voor wat betreft juiste service en garanties.

Jazeker! In overleg is het altijd mogelijk buiten de openingstijden (ook ’s avonds) de kachels te komen bekijken. Zondags zijn wij behoudens speciale stookdagen, altijd gesloten.

Om te voorkomen dat we verrassingen tegen komen bij de uiteindelijke installatie, wordt in de meeste gevallen na een adviesgesprek in de showroom, voorafgaand aan de plaatsing de situatie bij u thuis in kaart gebracht.

Ja. Alle toestellen worden door ons zelf geplaatst en aangesloten. Wanneer het werk er om vraagt (omvangrijke installaties of drukte) wordt gebruik gemaakt van vaste relaties om bij te springen.

Ja. Ook voor onderhoud en reparaties kunt u bij ons terecht, zowel in als na de garantieperiode. Dit kan ook voor merken toestellen die wij niet voeren.

Producten

Nee, ondanks een ruime en gevarieerde voorraad aansluitmaterialen voor pelletkachels hebben we niet alles in voorraad. Er kan daardoor sprake zijn van levertijd.

Installatie

1